Tehnologija je spremenila in poenostavila komunikacijo. Za komunikacijo z vami naše podjetje in v podjetju zaposleni posamezniki uporabljamo več različnih medijev. Medij je vsako komunikacijsko sredstvo, kot na primer letak, brošura, knjiga, časopis, plakat, radio, televizija, medmrežje.
Množični mediji obveščajo široko javnost. Izraz je nastal okrog 1920 s pojavom velikih radijskih omrežij in časopisov ter revij. Danes je v rabi predvsem za množične elektronske medije, kot so radio, televizija in internet. Slednji se danes zelo razlikuje od ostalih saj imamo na internetu praktično vsi možnost produkcije in širjenja informacij, in ravno zato moramo biti pozorni pri uporabi družabnih omrežij, saj lahko to močno vpliva na osebno življenje uporabnikov. Socialni mediji so zmanjšali ovire v komunikaciji, na medmrežju posameznik oddaja in prejema informacije ter pomaga razširiti svoje znanje in znanje drugih.
Danes je najpriročnejša uporaba mobilnega pametnega telefona, zato smo praktično vsi posamezniki prek njega lahko vključeni in dejavni v družbi in tako enostavno in lažje izražamo svoje misli ter jih predstavljamo množici ljudi oziroma svetu.
Večina ljudi v vsakdanjem življenju potrebuje izraznost in slišanost. Skozi obliko medmrežne socialne interakcije to na nek način lahko dobimo. Komuniciranje prek spleta je zadnji trend v komunikaciji, ki ni omejen le na množične medije. Komunikacija z množico je presegla okvir množičnih medijev oziroma več ni izključno v njihovi domeni. Ko govorimo o svobodi medijev, govorimo tudi o svobodi posameznika kot medija. Množična komunikacija je postala tudi domena posameznika, s pomočjo mobitela praktično kadarkoli in kjerkoli. Čeprav to lahko izboljša naš način komuniciranja, ima lahko tudi svoje slabosti. Na nas je, da se s tem izzivom soočimo in naredimo najboljše kar lahko za ljudi. Ne le z namenom varovanja svobode množičnih medijev ampak tako, da bo to pomenilo varnost in svobodo za vse, tradicionalne množične medije, posameznika kot medij ter naše vsakdanje življenje.
A tehnologija ni spremenila in poenostavila le način komunikacije, pretoka informacij in znanja med ljudmi ampak tudi komunikacijo posameznika s stvarmi. Naše vsakdanje življenje se je zaradi napredka tehnologije spremenilo tudi na področju bivanja. Poleg množične komunikacije s svetom, prek mobitela oziroma na njem nameščene aplikacije lahko uporabniki upravljajo klimatske naprave in toplotne črpalke ter izvajajo njihov nadzor. Nadzor v oblaku MELCloud uporabnikom naprav Mitsubishi Electric omogoča, da to delajo tudi ko so zdoma ali pa želijo z domačimi napravami upravljati z domačega kavča, medtem ko kreirajo informacije, mnenja, slike, videoposnetka za množično spletno objavo.
Za dodatne informacije ali za komunikacijo z nami lahko, poleg osebnega ali brezplačnega telefonskega stika prek številke 080 1959, uporabite tudi e-pošto in socialne medije FB in IG.